Fyzioterapie

Váš pohyb bez bolesti …

Pro informace a objednaní na osteopatii prosím volejte:

+420 774 218 413

+420 773 162 729

Osteopatie

Co je osteopatie?

Ikona Aaron Husby

Osteopatie je specifická léčebná metoda, kterou koncem 19. století v USA rozvinul Dr. Andrew T. Still, a která ctí uznávaný a osvědčený systém klinické diagnózy. Je definována jako lékařská disciplina založená na manuální diagnóze, za účelem léčby zhoršené či poškozené pohyblivosti lidského těla (a to na úrovni tkání, kloubů i kostí).

Osteopat Aaron Husby M.Ost, D.O.

• první osteopat v České republice uznaný MŠMT ČR

• profesor osteopatie na Istituto Europeo per la Medicina Osteopatica v Janově

• člen mezinárodního lektorského týmu European School of Osteopathy, UK

Osteopat Aaron Husby

Co je podstatou osteopatické péče?

Její podstatou je obnova a podpora integrity (celkové součinnosti) struktury a funkce celého těla, za použití bezpečné, přirozené, manuální medicíny, poskytující šetrný přístup k individuálním potřebám každého pacienta ve všech fázích života. Osteopatie vede k léčbě stávajících zdravotních potíží a k účinné prevenci, bez použití léčiv.

Osteopatie si uvědomuje, že struktura a funkce těla jsou ve vzájemném propojení, a tedy že problémy počínající v jedné části těla se mohou projevit obtížemi v jiné části těla. Potíže, vzniklé ať už z důvodu zranění či nemoci mohou negativně ovlivnit nervový a oběhový systém, s následnými zdravotními potížemi.

Osteopati rovněž zvažují i jiné možné aspekty příčin zdravotních obtíží, včetně emocionálních, výživových, bakteriálních a vývojových faktorů. Individuální a celostní přístup zohledňuje osobní potřeby a jedinečnost pacientů, a to i skrze spolupráci s řadou dalších lékařských odvětví a odborníků.

Techniky osteopatie 1

Pro koho je vhodná osteopatická péče?

• je přínosem pro zdravotní stav každého z nás, neboť je vhodná pro pacienty ve všech fázích života, včetně těhotenství

• při rekonvalescenci po úrazu či nemoci

• je významná při preventivní péči

• je využívaná k podpoře sportovního výkonu

• nejčastěji řeší potíže a bolesti v oblasti krční páteře, beder, ramen a rukou, kyčlí a kolen

• slouží ale i při bolestech hlavy, migrénách, emoční dysbalanci, alergiích, bolestech a infekci uší, astma, zažívacích potížích, menstruačních obtížích či hemeroidech

Techniky osteopatie 2

Jak probíhá osteopatické vyšetření?

Vyšetření začíná rozhovorem. Vyptám se na Váš zdravotní stav a Vaše obtíže. Požádám Vás o spolupráci při vykonání několika nenáročných pohybů, s uplatněním palpačního vyšetření (pohmatem). To mi umožní co nejlépe porozumět Vašemu zdravotnímu problému. Po tomto vyšetření Vám navrhnu následný postup osteopatické léčby.

Budete-li s navrhovaným postupem souhlasit, započnu s léčbou. Osteopatická péče je zcela specifická, zaměřená právě na Vás a Vaše potřeby – moje vzdělání, zkušenost a reakce Vašeho těla mě povedou při individuální osteopatické léčbě.

Techniky osteopatie 3

KDE NÁS NAJDETE?

Nádražní 663, 664 42 Modřice

(areál Kovolitu u nádraží ČD)